sobota, 26 stycznia 2019

Terrible Twins, bliźniacze Land Raidery na usługach VII Legionu

https://paintandkill.blogspot.com/2019/01/terrible-twins-blizniacze-land-raidery.htmlW czasie II wojny światowej prawdziwą zmorą niemieckiej marynarki wojennej były dwa polskie okręty podwodne ORP "Dzik" i ORP "Sokół". Ze względu na swoją skuteczność zyskały przydomek Terrible Twins (czyt. przerażające bliźniaki). Właśnie te jednostki były moją inspiracją do stworzenia moich dwóch żółtych bestii pancernych. Zdecydowałem się na plastikowe Land Raidery do Herezji Horusa, mimo, że w ofercie Forge World znajduje się Land Raider MK2B, właściwy dla czasów 30 tysiąclecia.



 Jest jednak kilka czynników, które zaważyły na mojej decyzji. Po pierwsze dostępność: plastikowego Land Raidera można kupić praktycznie od ręki co w przypadku zakupów z Forge World nie jest takie proste. Cena również miała tutaj duże znaczenie bo za oba moje plastikowe wozy zapłaciłem mniej niż kosztował by mnie jeden MK2B nie licząc kosztów przesyłki z Wielkiej Brytanii. Ostatecznym argumentem za zakupem plastikowych modeli był fakt, że MK2B różni się od standardowego plastikowego Phobosa jedynie stylistyką. Wyposażenie jest w 100% identyczne a stylistyka Phobosa podoba mi się zdecydowanie bardziej. I zawsze kiedy będę mógł wybierać między plastikiem a żywicą, zdecyduję się na plastik. Zawsze...Uzbrojony w klej, farby i arkusz "Imperial Fists Transfer Sheet" od Forge World zabrałem się do roboty. Efekty oceńcie sami. Nie jest to projekt świeży, skończyłem te czołgi kilka miesięcy temu. Ale niezmiernie cieszą moje oczy zawsze, kiedy na nie spojrzę. A wierzcie mi, że nie często się zdarza, żeby moje projekty tak bardzo mi się podobały. Przed Wami bracia bliźniacy "Dominatus" i "Oath Of Stone"!

p.s.
Mój namiot bezcieniowy jest za mały na takie cegły ;)
















1 komentarz: